eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior ma nowa stroneRe: Alior na bakier z obsługą klienta
  • Data: 2008-11-18 18:23:49
    Temat: Re: Alior na bakier z obsługą klienta
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MarekZ pisze:
    > Ja byłem w odddziale trzykrotnie.
    Desperat ;-)

    Ja byłem jeszcze przed oficjalnym startem w placówce w Łodzi na
    Rzgowskiej wyrażając zainteresowanie przeniesieniem karty kredytowej.
    Pani twierdziła, że nie mają procedur ani TOiP (która nota bene była już
    dostępna w internecie), wzięła adres e-mail i nr telefonu obiecując
    kontakt. Od tej pory cisza, a że mi na tym jakoś specjalnie nie zależy
    to też kontaktować się nie będę. Krótko mówiąc: na początek minus z
    obsługi klienta...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1