eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior ma nowa stroneRe: Alior na bakier z obsługą klienta
  • Date: Tue, 18 Nov 2008 19:23:49 +0100
    From: Radek Wroclawski <r...@n...pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.17 (Windows/20080914)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior na bakier z obsługą klienta
    References: <X...@1...42.231.152><gevdhe$pgj$...@n...onet.
    pl> <gevffd$rig$1@srv.cyf-kr.edu.pl><gevs0n$gkh$1@mx1.internetia.pl>
    <gevrt3$2153$1@opal.icpnet.pl><gevsti$vht$1@mx1.internetia.pl>
    <gevsji$dg3$1@srv.cyf-kr.edu.pl><gevtl3$ci4$2@mx1.internetia.pl>
    <gf1krd$qie$1@srv.cyf-kr.edu.pl><p...@r...org>
    <gf1mpr$tbf$1@srv.cyf-kr.edu.pl><p...@r...org>
    <gfscus$2e4$1@jaszczomp.tahoe.pl><p...@r...org>
    <gfui2m$r45$1@srv.cyf-kr.edu.pl><gfuke2$se5$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <p...@r...org><gful8h$14b$...@a...news.neostrada.
    pl> <p...@r...org> <gfulkm$uh0$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    In-Reply-To: <gfulkm$uh0$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 87.205.39.98
    Message-ID: <4923083a$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1227032634 87.205.39.98 (18 Nov 2008 19:23:54 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 11
    X-Authenticated-User: r...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:462445
    [ ukryj nagłówki ]

    MarekZ pisze:
    > Ja byłem w odddziale trzykrotnie.
    Desperat ;-)

    Ja byłem jeszcze przed oficjalnym startem w placówce w Łodzi na
    Rzgowskiej wyrażając zainteresowanie przeniesieniem karty kredytowej.
    Pani twierdziła, że nie mają procedur ani TOiP (która nota bene była już
    dostępna w internecie), wzięła adres e-mail i nr telefonu obiecując
    kontakt. Od tej pory cisza, a że mi na tym jakoś specjalnie nie zależy
    to też kontaktować się nie będę. Krótko mówiąc: na początek minus z
    obsługi klienta...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1