  • Data: 2009-09-18 07:24:11
    Temat: Re: Alior obniża oprocentowanie lokaty nocnej z 8% na 5%
    Od: Krzysiek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Wrz, 23:03, argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>
    wrote:

    > Niech to dunder! A kilkanaście dni temu przeniosłem w końcu swoje
    > nadwyżki do nich (bo miałem tam konto już pół roku). Teraz pewnie minie
    > kolejne pół roku, zanim się zdecyduję na założenie konta w Eurobanku.

    Parę tygodni temu też przeniosłem tam środki...teraz wrócą na jakiś
    czas do Polbanku..
    Może pora założyć rachunek w EB? Ech ale nie chcę mieć aż tylu
    kont...;)
    W Aliorze zostanie pewnie niewielka kwota na awaryjne wypłaty z
    bankomatów..

    Tego spadku należało się spodziewać, ale, że aż tyle. To teraz nie
    wiem czy jak się skończy karta gratis zostawić ta kartę czy z niej
    zrezygnować...