-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: DanW <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Alior odpowiedzial na "niedyskrecje"
Date: Thu, 01 Aug 2013 21:12:43 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 32
Message-ID: <ktebus$flr$1@node2.news.atman.pl>
References: <ktebi8$69e$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 082139014023.jeleniagora.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1375384348 16059 82.139.14.23 (1 Aug 2013 19:12:28 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Aug 2013 19:12:28 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130620 Thunderbird/17.0.7
In-Reply-To: <ktebi8$69e$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:594644
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-08-01 21:05, neoniusz pisze:
> No wiec po pelnych 5 tygodniach (przyszla tydzien temu, nie logowalem
> sie i nie zauwazylem) mam odpowiedz na moja reklamacje odnosnie
> "poinformowania o saldzie bez weryfikacji".
>
> "Szanowny Panie,
> W odpowiedzi na reklamację, prosimy o przyjęcie następujących wyjaśnień.
> Z zaniepokojeniem przyjęliśmy informację o zachowaniu naszego Pracownika
> z Oddziału [...]. Podkreślamy, że udzielenie Panu informacji o wysokości
> salda rachunku bez przeprowadzenia pełnej weryfikacji danych osobowych
> jest niedopuszczalne. O zaistniałej sytuacji został poinformowany
> bezpośredni przełożony Doradcy oraz Dyrektor Regionu. Zapewniamy, że
> zdarzenie to będzie miało wymierny wpływ na ocenę pracy Bankiera.
> Bezpieczeństwo danych naszych Klientów oraz zgromadzonych przez nich
> środków jest dla nas sprawą priorytetową, tym bardziej jesteśmy
> zbulwersowani opisaną przez Pana sytuacją.
> W tym miejscu pragniemy bardzo Pana przeprosić za zachowanie naszego
> Pracownika. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, by podobne
> sytuacje nie miały nigdy więcej miejsca. Wyrażamy nadzieję, że zdarzenie
> to nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę z Alior Bank S.A.
>
> Z poważaniem
> [...]
> Specjalista ds. Reklamacji
> i Skarg
> Zespół Reklamacji i Skarg
> Departament Operacji
> Alior Bank S.A."
>
> To moze nie wplynie negatywnie, ale ciagle psucie TOiP juz raczej tak.
Ale pracownikowi, który w dobrej wierze podał Ci w danej chwili
informację nie będzie już tak wesoło
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
Najnowsze wątki
- 2025-01-09 Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku