eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior odpowiedzial na "niedyskrecje"Re: Alior odpowiedzial na "niedyskrecje"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: DanW <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior odpowiedzial na "niedyskrecje"
    Date: Thu, 01 Aug 2013 21:12:43 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <ktebus$flr$1@node2.news.atman.pl>
    References: <ktebi8$69e$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 082139014023.jeleniagora.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1375384348 16059 82.139.14.23 (1 Aug 2013 19:12:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Aug 2013 19:12:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130620 Thunderbird/17.0.7
    In-Reply-To: <ktebi8$69e$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:594644
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-08-01 21:05, neoniusz pisze:
    > No wiec po pelnych 5 tygodniach (przyszla tydzien temu, nie logowalem
    > sie i nie zauwazylem) mam odpowiedz na moja reklamacje odnosnie
    > "poinformowania o saldzie bez weryfikacji".
    >
    > "Szanowny Panie,
    > W odpowiedzi na reklamację, prosimy o przyjęcie następujących wyjaśnień.
    > Z zaniepokojeniem przyjęliśmy informację o zachowaniu naszego Pracownika
    > z Oddziału [...]. Podkreślamy, że udzielenie Panu informacji o wysokości
    > salda rachunku bez przeprowadzenia pełnej weryfikacji danych osobowych
    > jest niedopuszczalne. O zaistniałej sytuacji został poinformowany
    > bezpośredni przełożony Doradcy oraz Dyrektor Regionu. Zapewniamy, że
    > zdarzenie to będzie miało wymierny wpływ na ocenę pracy Bankiera.
    > Bezpieczeństwo danych naszych Klientów oraz zgromadzonych przez nich
    > środków jest dla nas sprawą priorytetową, tym bardziej jesteśmy
    > zbulwersowani opisaną przez Pana sytuacją.
    > W tym miejscu pragniemy bardzo Pana przeprosić za zachowanie naszego
    > Pracownika. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, by podobne
    > sytuacje nie miały nigdy więcej miejsca. Wyrażamy nadzieję, że zdarzenie
    > to nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę z Alior Bank S.A.
    >
    > Z poważaniem
    > [...]
    > Specjalista ds. Reklamacji
    > i Skarg
    > Zespół Reklamacji i Skarg
    > Departament Operacji
    > Alior Bank S.A."
    >
    > To moze nie wplynie negatywnie, ale ciagle psucie TOiP juz raczej tak.
    Ale pracownikowi, który w dobrej wierze podał Ci w danej chwili
    informację nie będzie już tak wesoło

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1