  • Data: 2010-01-29 17:01:07
    Temat: Re: Alior - opłaty za KK
    Od: Cypis <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No to cudnie, nie dość że całkiem ładnie zarobiłem lokując cały limit
    karty na lokatach to jeszcze w nagrodę mam za takie działanie
    zwolnienie z opłaty rocznej :-) :-) Naprawdę zaczynam lubić ten
    bank ...
    U mnie roczna opłata powinna była się pobrać w grudniu i też się nie
    pobrało, ale tak optymistycznej wersji jak tu opisana nie brałem pod
    uwagę, stwierdziłem że pewnie znowu coś im nie działa ...

    C.