  • 1. Data: 2010-01-29 14:23:40
    Temat: Re: Alior - opłaty za KK
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 10:07:53 +0100, neon napisał(a):

    > Czy przelewy z KK wliczają się do kwoty zwalniającej z opłaty za
    > odnowienie karty ?

    Z tego co pamiętam to przelewy miały się wliczać do obrotu zwalniającego
    z opłaty za kartę na następny rok.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-01-29 16:42:29
    Od: neon <l...@m...pl>

    xbartx wrote:
    > Z tego co pamiętam to przelewy miały się wliczać do obrotu zwalniającego
    > z opłaty za kartę na następny rok.

    Dzwoniłem na infolinię i konsultant potwierdził że przelewy się wliczają
    do kwoty zwalniającej z opłaty. No to zostaję z Aliorową KK na kolejny
    roczek za free :).

  • 3. Data: 2010-01-29 17:01:07
    Od: Cypis <b...@...pl>

    No to cudnie, nie dość że całkiem ładnie zarobiłem lokując cały limit
    karty na lokatach to jeszcze w nagrodę mam za takie działanie
    zwolnienie z opłaty rocznej :-) :-) Naprawdę zaczynam lubić ten
    bank ...
    U mnie roczna opłata powinna była się pobrać w grudniu i też się nie
    pobrało, ale tak optymistycznej wersji jak tu opisana nie brałem pod
    uwagę, stwierdziłem że pewnie znowu coś im nie działa ...

    C.