  • 1. Data: 2010-01-27 14:53:13
    Temat: Re: Szukam leasingu odnawialnego
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    WW3 pisze:
    >> EFL
    >
    > Dzwonilem, tylko dla firm.

    chyba nie ma (już) firmy, która leasingowałaby samochody os. prywatnym,
    dlaczego nie chcesz kredytu?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-01-27 15:11:17
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    > dlaczego nie chcesz kredytu?

    Bo nie dostane. Bik mam nie za dobry i dochody nieregularne z zagranicy. Bank
    samobojca by mi dal. 30% wplaty za samochod dla mnie to nie problem, naprawde
    nikt nie da?

  • 3. Data: 2010-01-27 16:10:13
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    WW3 pisze:

    > Bo nie dostane. Bik mam nie za dobry i dochody nieregularne z zagranicy. Bank
    > samobojca by mi dal. 30% wplaty za samochod dla mnie to nie problem, naprawde
    > nikt nie da?

    tylko Rychu Sobiesiak z banku ziemskiego :)

    "Bik mam nie za dobry i dochody nieregularne z zagranicy" czyli już
    bywało, że się poślizgnąłeś z płatnościami a w dodatku jak się uda to
    zarobisz ewentualnie, a jak nie to sorry zapłacę kiedy będę miał?
    Jak Ci się uda znaleźć jakiegoś desperado który ci to sfinansuje to
    pochwal się na grupie, sam skorzystam :)

  • 4. Data: 2010-01-27 17:44:32
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

> [...]
    > Jak Ci się uda znaleźć jakiegoś desperado który ci to sfinansuje to
    > pochwal się na grupie, sam skorzystam :)

    Ale przeciez leasing z wplata wlasna rzedu 30% na tym polega ze bank tudziez
    inna instytucja nic nie ryzykuja, najwyzej wezma moje 30k PLN + raty i zabiora
    samochod. To ja duzo wiecej ryzykuje, nie?

  • 5. Data: 2010-01-27 17:59:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale przeciez leasing z wplata wlasna rzedu 30% na tym polega ze bank tudziez
    > inna instytucja nic nie ryzykuja, najwyzej wezma moje 30k PLN + raty i zabiora
    > samochod. To ja duzo wiecej ryzykuje, nie?

    nikogo nie interesuje zabieranie 30% wplaty i samochodu, bank chce kase
    i pewnosc, ze bedziesz placil raty!

    jezeli nie masz zdolnosci kredytowej (syf w BIK) to na leasing rowniez
    nie masz szansy...niestety

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2010-01-27 18:00:43
    Od: Piona <e...@w...pl>

    WW3 pisze:
    > Ale przeciez leasing z wplata wlasna rzedu 30% na tym polega ze bank tudziez
    > inna instytucja nic nie ryzykuja, najwyzej wezma moje 30k PLN + raty i zabiora
    > samochod. To ja duzo wiecej ryzykuje, nie?

    Tak było rok, dwa temu. Teraz nikt nie chce zbędnego ryzyka. Analizuje
    się przy leasingu także zdolność tzw kredytową, co kiedy było
    niedopomyślenia. Zresztą wątpię czy znajdziesz gdzies leasing dla osób
    prywatnych. Jak ktoś mocno szuka to już jest podejrzany ;]
    piona

    --
    POZDRAWIAM
    http://piona.fm.interia.pl

  • 7. Data: 2010-01-27 19:48:28
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2010-01-27 15:53, RobertS stwierdził, że:
    > chyba nie ma (już) firmy, która leasingowałaby samochody os. prywatnym,
    > dlaczego nie chcesz kredytu?

    VB Leasing ma (miał?) w ofercie leasing konsumencki.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 8. Data: 2010-01-27 19:49:23
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2010-01-27 20:48, Marcin Nowakowski stwierdził, że:
    > VB Leasing ma (miał?) w ofercie leasing konsumencki.

    http://www.vbleasing.pl/vbleasing_pl/leasing_samocho
    dow/leasing_dla_klientow_indywidualnych/index.shtml

  • 9. Data: 2010-01-27 19:59:59
    Od: "deq" <d...@g...pl>

> [...]
    > pewnosc, ze bedziesz placil raty!
    >
    > jezeli nie masz zdolnosci kredytowej (syf w BIK) to na leasing rowniez nie

    zależy co ma w BIKu, przeciętny leasing nie sprawdza BIKu a ewentualnie KRD
    czy INFOMONITOR a jednak to nie to samo..

  • 10. Data: 2010-01-27 22:42:41
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-01-27 18:44, WW3 pisze:

    > Ale przeciez leasing z wplata wlasna rzedu 30% na tym polega ze bank tudziez
    > inna instytucja nic nie ryzykuja,

    Jesteś pojebany ;)

    Ryzykuje a i owszem ... szkoda gadać o odsetkach (trza zarabiać)
    ... ryzykuje u frajera 70 A% ... niech to będzie na dostawczaku
    `160 000 PLN ... Ty się lecz.

    6008