  • Data: 2011-09-08 13:43:30
    Temat: Re: Alior to sie na kit nawet nie nadaje
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-08 12:28, xbartx wrote:
    > Jestem klientem Aliora od początku. Przed wczoraj założyłem lokatę przez
    > www mimo, że według teorii Aliora powinienem napierać do oddziału. Po
    > około kilkunastu minutach raczej nie więcej dostałem info na maila.
    > Wczoraj przelałem pieniądze na konto lokaty z swojego konta w Aliorze i
    > po chyba około 1h albo i krócej dostałem info, że lokata założona i widzę
    > ją w systemie jako:
    >
    > Rodzaj lokaty Lokata standardowa PLN , lokata standardowa
    > Okres lokaty Lokata 100 dni
    > Data rozpoczęcia 07-09-2011
    > Data zakończenia 16-12-2011
> [...]

    Te informacje to jakieś takie mało spójne są ...

    W systemie bankowości internetowej opis lokat zawiera "bez kapitalizacji".

    Natomiast w "Umowie o rachunek iLokata z kapitalizacją dzienną" mamy w
    §1 ustęp 2: "Odsetki kapitalizowane są z częstotliwością dzienną.
    Odsetki powiększają kapitał lokaty."

    Czy możesz napisać jak to koniec końców działa, bo dopiero dzisiaj
    założyłem lokaty.

    Piotrek