eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior "wyższa kultura bankowości" › Re: Alior "wyższa kultura bankowości"
  • Data: 2011-04-29 20:44:54
    Temat: Re: Alior "wyższa kultura bankowości"
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 29 Kwi, 21:58, Łukasz <l...@g...com> wrote:
    >
    > Oddział obsługuje klientów do godziny 18:00 to do tej godziny i ani
    > chwili dłużej i też bym klientowi przychodzącemu po czasie odmówił
    > obsługi... bo najczęściej za taką obsługę pracodawca nie płaci
    > pracownikowi.

    No, zdarzaja sie takie dziadowskie firmy i ja bym im kasy nie
    powierzyl :).

    > Też pracuję przy obsłudze Klienta, i można zrobić wiele dl ludzi, ale
    > jak mi ktoś przychodzi do biura na 10 minut przed zamknięciem, to
    > umowy nie dostanie. Ofertę owszem, jak będzie pasować, to pokseruję
    > sobie wszystkie potrzebne dokumenty, i umowa do odbioru, sprawdzenia i
    > opłacenia na dzień kolejny z samego rana, ale siedzieć po godzinach za
    > darmo nie mam zamiaru i to nic, że szanowny Klient ma focha.
    >

    Hehe... a ja tak przyszedlem do Allianza, podpisywalimy dokumenty i
    otwieralismy konto przez godzine. Moglem tez spokojnie przejrzac
    dokumenty, nikt nawet nie sugerowal aby przyszedl jeszcze raz albo
    mial cos podpisywac w ciemno. Teraz do Allianza wedruje co miesiac
    calkiem fajna sumka. Ja jestem zadowolony z obslugi, a oni zapewne sa
    zadowoleni z tego co dzieki mnie zarabiaja :).

    MK

    PS. W takim Citi orwieraja np. oddzial kilka minut przed godzina
    podana w oficjalnych merialach. Nie wiem jak z zamykaniem, ale rez nie
    sadze zeby kogos odeslali z kwitkiem, bo przyszedl kilka sekund po
    zamknieciu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1