eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior "wyższa kultura bankowości" › Re: Alior "wyższa kultura bankowości"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!d28g2000yqf.googlegroups.com!not-for-mail
    From: MK <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior "wyższa kultura bankowości"
    Date: Fri, 29 Apr 2011 13:44:54 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 36
    Message-ID: <8...@d...googlegroups.com>
    References: <ipespr$6gr$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 95.40.217.22
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1304109894 10459 127.0.0.1 (29 Apr 2011 20:44:54 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Apr 2011 20:44:54 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: d28g2000yqf.googlegroups.com; posting-host=95.40.217.22;
    posting-account=RHa75wkAAAB3mRan7EYD7WVXu6-uXJ4r
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/534.24 (KHTML, like Gecko)
    Chrome/11.0.696.60 Safari/534.24,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:551323
    [ ukryj nagłówki ]

    On 29 Kwi, 21:58, Łukasz <l...@g...com> wrote:
    >
    > Oddział obsługuje klientów do godziny 18:00 to do tej godziny i ani
    > chwili dłużej i też bym klientowi przychodzącemu po czasie odmówił
    > obsługi... bo najczęściej za taką obsługę pracodawca nie płaci
    > pracownikowi.

    No, zdarzaja sie takie dziadowskie firmy i ja bym im kasy nie
    powierzyl :).

    > Też pracuję przy obsłudze Klienta, i można zrobić wiele dl ludzi, ale
    > jak mi ktoś przychodzi do biura na 10 minut przed zamknięciem, to
    > umowy nie dostanie. Ofertę owszem, jak będzie pasować, to pokseruję
    > sobie wszystkie potrzebne dokumenty, i umowa do odbioru, sprawdzenia i
    > opłacenia na dzień kolejny z samego rana, ale siedzieć po godzinach za
    > darmo nie mam zamiaru i to nic, że szanowny Klient ma focha.
    >

    Hehe... a ja tak przyszedlem do Allianza, podpisywalimy dokumenty i
    otwieralismy konto przez godzine. Moglem tez spokojnie przejrzac
    dokumenty, nikt nawet nie sugerowal aby przyszedl jeszcze raz albo
    mial cos podpisywac w ciemno. Teraz do Allianza wedruje co miesiac
    calkiem fajna sumka. Ja jestem zadowolony z obslugi, a oni zapewne sa
    zadowoleni z tego co dzieki mnie zarabiaja :).

    MK

    PS. W takim Citi orwieraja np. oddzial kilka minut przed godzina
    podana w oficjalnych merialach. Nie wiem jak z zamykaniem, ale rez nie
    sadze zeby kogos odeslali z kwitkiem, bo przyszedl kilka sekund po
    zamknieciu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1