  • Data: 2005-09-04 19:35:21
    Temat: Re: AlleKarta - karta co-branded Allegro / BZWBK / PayBack
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1m5i077l4fxmh$.iuo7g2phv11t$.dlg@40tude.net...
    > Zgłosiłem sprawę na Policję i dwa tygodnie temu dostałem z Sądu w Łodzi
    > informację o rozprawie z adnotacją "stawiennictwo nieobowiązkowe"

    Zatem straciłeś tylko trochę czasu na zgłoszenie, dojazd itp. Dobrze, że
    stawiennictwo nie było obowiązkowe, a proces nie ciągnął się ileś tam
    miesięcy.

    > Mylisz się. Kupuje naprawdę sporo ludzi i to na takie kwoty, że byś nie
    > uwierzył

    Pewnie dlatego niedawno Urząd Skarbowy zajął się tymi najbardziej aktywnymi,
    podobno właśnie pierwsza akcja była w Łodzi :-) Za poniższego palmtopa
    oczywiście zapłaciłeś podatek od czynności cywilno-prawnych...

    > Kupowałem palmtopa za 1500 złotych z włączoną opcją Escrow i zapłaciłem
    > około 45 złotych prowizji. Mały koszt w porównaniu z możliwością straty
    > 1500

    Fakt, jeśli założysz, iż Sprzedawca mieszkał bardzo daleko i mógł Ci
    przysłać ziemniaka. 36zł kosztuje bilet studencki PKP na pospieszny na
    trasie 700km. Ale co ważniejsze... czasami może być tak, iż sprzęt dostałeś,
    według sprzedajacego miały być "normalne ślady użytkowania", a według Ciebie
    sprzęt jest zdewastowany. Tutaj policja niewiele pomoże - raczej sąd, ale i
    wówczas definicja "normalne" to rzecz raczej gustu niż obiektywna ocena.

    > Raz

    Współczuję. AlleKarta powinna być atrakcyjniejsza również dlatego, że przy
    jej wydawaniu weryfikowany jest dowód osobisty i dane allegrowicza. Sposób
    pewniejszy niż wysyłanie listów z kodem.