  • Data: 2010-03-30 13:00:12
    Temat: Re: Allegro Działanośc Bankowa
    Od: Paul <e...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-30 14:50, wspolna-flaszka.pl pisze:
    > U?ytkownik "Paul" <e...@e...com> napisa? w wiadomo?ci

    > bo 3 dni maja w regulaminie, a po z atym wiem po ilu dniach przelew zostaje
    > zrealizowany
    > (kilkadziesiat wyplat juz mialem) , zreszta nie o to pytalem a o to czy
    > prawo pozwala na inwestowanie nie swoich pieniedzy
    > bez posiadania odpowiednich licencji ?

    przelewy się nie teleportują, tylko chodzą elixirem, więc nie dostaniesz
    przelewu "w już".
    Ustaw sobie automatyczne przelewy (od 20 pln) i nie będziesz czekał.
    Po drugie przestań gadać głupoty o inwestowaniu pieniędzy :D
    allegro bierze na siebie prowizję, za transakcję (to, że sobie odbija to
    w innych opłatach to jest zupełnie inna sprawa).
    Policz teraz, ile allegro płaci prowizji od płatności KK, mtransferem i
    innymi szybkimi przelewami i jak to się ma do oprocentowania tych
    środków przez te z kosmosu wzięte 3 dni.

    A pomysł, aby Płacę z allegro było przymusowe jest genialny. Wreszcie
    nie muszę wybierać aukcji, gdzie jest udostępnione PzA, tylko mogę
    kupować wszędzie i płacić KK jak człowiek, niezależnie od tego, że
    sprzedający motłoch sobie tego nie życzy.