    From: Paul <e...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Allegro Działanośc Bankowa
    Date: Tue, 30 Mar 2010 15:15:08 +0200

    W dniu 2010-03-30 15:07, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > nie wypowiadaj sie na temat o ktorym pojecia nie masz, mi nie chodzi o
    > moment kiedy zostaje zlecony przelew
    > mi chodzi o czas od momentu klikniecia zlec wyplate lub przy automtycznej
    > wyplacie do momentu kiedy zostaje ten przelew w rzeczywistosci zlecony, czas
    > ten zwykle wynosi 3 dni robocze.

    albo kłamiesz albo allegro Cię nie lubi. znajomy ma dosyć duży sklep na
    allegro i przelew dostaje zawsze na drugi dzień. może teraz są jakieś
    opóźnienia, ze względu na wzrost ilości transakcji, ale przed
    "przymusem" nie było opóźnień.

    > nikt nie zmusza allegro do narzucania place z allegro

    > a co mnie to obchodzi ?

    to wytłumacz teraz po co sklepy udostępniają możliwość płatności kartą,
    mimo, że muszą za to płacić prowizję? widać opłaca się.
    Ty dostajesz takie narzędzie za darmo i jeszcze masz pretensje.
    Sprawdź też, po jakim czasie sklepy dostają kasę za takie płatności, bo
    jest to dużo więcej niż czas jaki zajmuje to allegro.

    > z regulaminu nie z kosmosu
    > teoretycznie do 3 roboczych w praktyce zawsze 3 dni robocze, wyjatkiem byl
    > okres bezposrednio przed wigilia i sylwestrem

    j.w.