  • Data: 2005-12-12 18:51:01
    Temat: Re: Allekarta
    Od: Miernik <m...@f...org> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Podpis jest bezpieczniejszy niz PIN

    Co za bzdura. Podpisu nikt nie sprawdza bo sprzedawczynie to nie
    grafolodzy i jak zgubisz lub Ci ukradną kartę to do momentu aż się
    zorientujesz i zastrzeżesz złodziej szaleje.

    > bo zakupu autoryzowanego PINem nie zareklamujesz, bo nie jestes w
    > stanie udowodnic, ze to nie Ty placiles.

    No to jest oczywiste, bo przecież tylko własciciel karty zna PIN, więc
    jest dowód że to on płacił, i bardzo dobrze.

    > Z podpisem jest zupelnie inaczej.

    A to że trzeba zasłaniać jak się wpisuje PIN ciałem to jest oczywiste.
    Nie chciałbym być klientem banku który z moich prowizji zwraca tym co nie
    zasłonili. I nie chcę być klientem banku który ma karty autoryzowane nie
    PINem a podpisem, bo taki z moich prowizji zwraca okradzionym klientom,
    czyli toleruje złodziejstwo zamiast zainwestować w zabezpieczenia
    techniczne.

    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm