  • Data: 2010-02-11 11:28:23
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lut, 03:55, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > Na każdym niemal każdym formularzu o kartę kredytową w USA musisz podać
    > dochody, nazwę, adres i telefon pracodawcy. Tak sobie po nic?
    >
    > Ciebie może to nie dotyczyło tak bardzo, bo pracujesz we specyficznym
    > sektorze....

    Nie do konca tak. Zawsze dochody. Czesto nazwe pracodawcy. Teraz
    uwaga: ani dochodow, ani zatrudnienia bank NIE sprawdza. Nie musisz
    podac numeru telefonu do pracodawcy. Musisz podac numer telefonu
    jakis. (Tak, wiem co jest na formularzu, ale to NIE jest polski
    formularz. Jesli wpiszesz dwa razy numer do domu to nic zlego sie nie
    stanie, naprawde).
    Tylko dwa banki, z tych, ktore wydaly mi karty wiedza o "specyficznym
    sektorze" i bardzo watpie, ze to mialo jakikolwiek wplyw na wydanie
    kart.

    Liczy sie historia kredytowa. Wszystko inne jest drugorzedne.

    Przekladajac na polskie realia to sa karty "na oswiadczenie" a nie "na
    zaswiadczenie".

    > I ile procentowo mieszkańców USA ma karty na fałszywe dane, np. na
    > cudzy/niczyj SSN?

    Ehm, kaszmiri, dostep do internetu masz? Jezykiem wladasz? No to
    "chop, chop". Jak znajdziesz odpowiedz, to podziel sie na grupie.

    > Potem ludkowie narzekają na "hidden charges". Np. 0.5$ za dodzwonienie się
    > na infolinię (NetSpend -> Meta Bank).

    Do teraz nie wiedzialem co to jest "Meta Bank", ze istnieje "Meta
    Bank" ani co oferuje "Meta Bank". Zdajesz sobie sprawe ze maja lacznie
    DWANASCIE oddzialow w dwoch stanach? No prosze ja Ciebie...