  • Data: 2010-02-11 12:11:10
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lut, 04:18, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Dnia Wed, 10 Feb 2010 13:38:43 -0800, bradley.st napisał(a):
    >
    > Z Aliorem też uważam to za durny pomysł, ale tak ktoś wymyślił i nie
    > wiadomo czemu.

    Wiadomo. Przeciez jest "podstawa prawna". Parlament Europejski i walka
    z terroryzmem. Zalinkowalem.

    > Co do Twoich wypłat, to trochę naginasz rzeczywistość. Ok masz jakąś
    > znajomą w banku to wypłaci Ci, oczywiście raczej łamiąc regulamin banku,
    > pieniądze,

    Nie, skadze. Nie znam dziewczyny. Imie i nazwisko "teller" jest na
    tabliczce. Stad wiem, ze Kate / Ann / June.
    Ja mowie o tym, ze mam MOZLIWOSC wyplaty "na twarz". Nie wiem, co Kate
    robi - moze wyciaga screenshot mojego ID na monitor i rzuca okiem na
    zdjecie? Chodzi mi o to, ze nikt mnie nie legitymuje i nie traktuje
    jak zlodzieja tylko dlatego ze zapomnialem Dowodu Osobistego.

    Bank ma elektroniczna kopie mojego ID i podpisu w systemie. Po co
    ogladac oryginal ID za kazdym razem?