  • Data: 2010-02-11 13:09:24
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lut, 07:43, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Mi, to się czeki tylko podobają dzięki końcówce filmu Vabank II a
    > szczególnie jakbym mógł sobie tak ich poużywać ;)

    Ha ha... Tez bym chcial.

    A, jeszcze jedno: Chyba gdzies w zeszlym roku byl na pbb watek o
    "wzorach i kolorach" kart, na ktorym zalinkowalem karty BofA.
    Bankowosc militarna, karty z Hello Kitty, karty dla nurkow, dla
    prawnikow, etc.

    Teraz uwaga, w ramach zindywidualizowania oferty BofA oferuje rowniez
    odpowiadajace karcie czeki.

    http://promo.bankofamerica.com/showyourpassion/

    To jest jednak troche "za duzo", nawet jak na moje standardy.