  • Data: 2010-02-11 13:27:05
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:cc8a630d-5290-441c-b261-19b379e3babd@j31g2000yq
    a.googlegroups.com...
    On 11 Lut, 03:39, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > Może bez problemu przelać na anonimową kartę przedpłaconą i wyciągnąć w
    > najblizszym bankomacie. Nie do odzyskania.

    Bez problemu? Jak? Przez telefon? Jaki bank w Polsce oferuje taka
    usluge w obecnych czasach? Bo na pewno nie ten, w ktorym ja mam konto
    w Stanach.

    > Tak myślisz? Czytając o karcie Walmarta mam wrażenie, że tam *se ne da*
    > rozmawiać z żywym człowiekiem bez podania "kodu aktywacyjnego". Piszą ci,
    > co
    > zgubili kod... No ale może racja, GE Bank (= wydawca kart Walmart'u) to
    > nie
    > jest najlepszy przykład.

    Walmart to supermarket. Nie bank.
    Jesli chodzi o GE Bank to MOZNA w nim zrobic wszystko z karta
    kredytowa (saldo, zamkniecie, aktywacja, zmiana adresu, wysylka nowej)
    poslugujac sie numerem karty, imieniem, nazwiskiem, SSN i adresem.
    Sprawdzone osobiscie.
    Nie wiem jak dziala karta Walmart, o ktorej piszesz.

    > UK w Europie??? UK zaawansowane technologicznie? I to TY to piszesz?

    Przelewy juz dochodza w dwie godziny. Nawet w weekend. To chyba stawia
    ich w czolowce, prawda?

    Między NIEKTÓRYMI bankami. Za to za darmo.
    Konto + karta za darmo.
    Wypłaty z bankomatów za darmo.

    Tośmy się chyba zgodzili, że UK jest w czołówce państw socjalistycznych, a
    bankowość jest instytucją pożytku publicznego.

    A teraz przejdźmy do technologii..... :D

    Konta walutowe? Zapomnij (wyjątek: Citibank UK, ale ten z kolei nie
    obsługuje FPS ani DD)
    Przelewy międzynaroodowe online? Owszem, tylko HSBC i tylko 9:00-17:00, bo
    to Hindus robi ręcznie. No i Citi Global Transfers.
    Dane nadawcy przelewu widoczne online? Zapomnij, nawet numeru rachunku nie
    widzisz. Nwet pole opisu (max kilkanaście znaków!) też nie każdy bank
    wyświetla.
    Potwierdzenie ustanowienia polecenia zapłaty (DD)? Skąd, każdy kto zna twoje
    nazwisko i nr konta, może oczyścić ci konto.
    SMS-y potwierdzające transakcje karciane albo operacje na koncie?P
    Potwierdzenie logowania albo operacji kodem jednorazowym (karta, sms)?
    Edytowalna lista odbiorców przelewów?
    Doładowania komórki?