  • Data: 2010-02-11 16:36:40
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:7909d4a1-8ac5-4e8a-8809-e8bffd973a83@c28g2000vb
    c.googlegroups.com

    > Twoje obelzywe posty to stadard, wliczam w koszty.

    Poczułem się dotknięty... jak byś napisał, że moje posty są ironiczne,
    okraszone lekką nutką humoru, czasami lekko cyniczne to zgodził bym się z
    tym co piszesz, ale obelżywe?
    Wojny o twoje słowa na linii WSPANIAŁA EUROPA - usa wytaczać nie zamierzam
    (walka o byle pierdołę to domena tych zza wielkiej wody) w końcu
    reprezentujesz typowo "jankeskie zachowanie" które objawia się podnoszeniem
    rzeczy błahych do rangi wielkich. (np. pstryczek w nos jest postrzegany jako
    "sprzedanie buta" prosto w twarz) ;)

    Pozdrowienia ze wspaniałej Europy :)