  • Data: 2010-02-11 18:47:17
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 18:51:24 +0100, Valdi napisał(a):
    > "bradley.st"
    > Nie staraj się - nie warto. Polski system pocztowy nie ma żadnych jasnych
    > stron. To głęboka komuna, zasypana kilometrem PRLowskiego mułu + dodatkiem
    > związków zawodowych, które w przypadku takich instytucji w 99% przypadków
    > robią wszystko aby było dobrze im a nie firmie, która ich sponsoruje :)

    Ale jeśli ją zestawić z firmami które z nią konkurują... to wcale tak źle w
    sumie nie wychodzi ;) Wie o tym każdy kto wysyłał coś inPostem czy inną
    firmą...

    Myślę że sensowne by było takie uregulowanie rynku, żeby np. przesyłki
    poniżej 50g mogły być obsługiwane tylko przez firmy zapewniające usługi
    powszechne: dostarczenie w każdy zakątek kraju w ciągu max. 4 dni roboczych,
    przy przekroczeniu terminu - zwrot 150% kwoty pobranej za dostarczenie
    przesyłki. Ciekawe by to było ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944