  • Data: 2010-02-11 17:43:18
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:1cb92969-8aa6-4748-9715-1ce138ea6192@y7g2000vbb
    .googlegroups.com

    > Mnie juz przy wylocie z USA nawet (!) nie kazali zdejmowac butow, a po
    > drugiej stronie oceanu Pan Wazny Francuski Mundurowy mnie rozbieral z
    > paska. Wode mineralna mi Eurpejczycy zarekwirowali po przylocie, kiedy
    > "w domu" nie musialem juz oddzielac plynow od reszty bagazu
    > podrecznego. I tak dalej.

    Naprawdę dziwie się twojemu oburzeniu. Piszesz na grupie jak terorysta,
    mieszkasz w kraju który jest największych terorystom i... i zapewne
    wyglądasz jak terorysta. W związku z tym nie widzę żadnych powodów dlaczego
    pokojowo nastawieni Europejczycy (z wyłączeniem Polaków i Wyspiarzy bo Ci
    się sprzedali usa i mają równego pierdolca na punkcie bezpieczeństwa co ich
    koledzy siedzący po drugiej stronie oceanu. O ile ci drudzy mają z tego
    profity to Polskę usa miło pakuje w dupcie przy każdej okazji i jest jedyną
    stroną, która na dodatek wtej całej nieprzyjemnej zabawie odnosi jakieś
    korzyści/przyjemności) we Francji, Niemczech, Włoszech itp. mieli by nie
    odczuwać obaw a nawet strachu względem twojej osoby ;)

    Pozdrawiam serdecznie.