  • Data: 2010-02-11 17:51:24
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:844ded2c-d9ac-4379-bf0a-a3eb35dfe2d0@v5g2000vbb
    .googlegroups.com

    > ja sie staram dostrzec jasniejsze strony systemu pocztowego w Polsce -
    > bo moze sa.

    Nie staraj się - nie warto. Polski system pocztowy nie ma żadnych jasnych
    stron. To głęboka komuna, zasypana kilometrem PRLowskiego mułu + dodatkiem
    związków zawodowych, które w przypadku takich instytucji w 99% przypadków
    robią wszystko aby było dobrze im a nie firmie, która ich sponsoruje :)

    > Ale chyba jednak amerykanski jest bardziej przyjazny
    > uzytkownikowi, bo to listonosz chodzi z listem tam i z powrotem, a nie ja.

    Może jest, co nie zmienia faktu, że jeżeli dożyjemy kiedyś czasu reformy
    naszego rynku pocztowego to powinniśmy się opierać na rozwiązaniach
    europejskich, które są dobre, sprawdzone i co najważniejsze - bliższe nam
    pod względem geograficznym :)