  • Data: 2010-02-11 22:02:13
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:237b0162-d305-47e6-bddb-20d506d2980b@o26g2000vb
    d.googlegroups.com

    > Ale to jest naprawde bardzo wygodne. I nic nie kosztuje. A w obrebie
    > stanu czek dochodzi nastepnego dnia.

    OK. Rozumiem kwestia przyzwyczajenia po jednej jak i drugiej stronie, ale
    wyjasnij mi (jak najwiekszemu matolowi) w czym i pod jakim wzgledem listowne
    slanie "papierka" jest lepsze, wygodniejsze itp. od tradycyjnego (z punktu
    widzenia polskich realiów) przelania za pomoca internetu kasy na inne konto
    bankowe, która przy odpowiednim zalozeniu bedzie na nim:
    1. po sekundzie
    2. po paru minutach
    3. po paru godzinach
    4. na drugi dzien (pomijam tutaj kwestie realizacji przelewów ostatnimi
    sesjami przychodzacymi jak i wychodzacymi w pewnych bankach w dni
    poprzedzajace dni wolne od pracy KIRu)

    ?