  • Data: 2010-02-11 23:24:11
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st" <b...@g...pl> writes:

    > Z innych przykladow: absolutnie nie uwazam, ze koniecznosc
    > legitymowania sie przy WPLACIE na konto (Alior Bank to byl?) zwieksza
    > moje bezpieczenstwo.

    Chodzi o prowizje, wersja z terroryzmem jest tylko dla wiekszych kwot
    (a to ze akurat pracownicy sie tego trzymaja to czyste wciskanie kitu).
    Wystarczy powiedziec ze sie chce wplacic na _czyjes_ konto i problem
    terroryzmu natychmiast znika.

    > Ja wole powiedziec "Czesc Kate, nie mam przy sobie karty a potrzebuje
    > $50" i tak je WYPLACIC.

    To samo jest w Polsce, sam tak robilem w Warszawie. Ale nie chcialbym
    jednak, by wyplacali kazdemu.
    --
    Krzysztof Halasa