  • Data: 2010-02-11 23:31:18
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st" <b...@g...pl> writes:

    > Mnie juz przy wylocie z USA nawet (!) nie kazali zdejmowac butow,

    gorzej w druga strone, nie?

    > a po
    > drugiej stronie oceanu Pan Wazny Francuski Mundurowy mnie rozbieral z
    > paska.

    Czego sie spodziewales, oko za oko. Nie myslisz chyba ze to dla
    (prawdziwego) bezpieczenstwa?

    > Wode mineralna mi Eurpejczycy zarekwirowali po przylocie,

    A to akurat dziwne, chyba nie bezpiecznicy - bo co ich to obchodzi?
    Przeciez czesto po przylocie (jesli nie chodzi o tranzyt) nie ma
    w ogole zadnej kontroli (bramek, x-rayow itd. - pomijam ew. clo).
    Bo i po co wlasciwie ta kontrola.
    --
    Krzysztof Halasa