  • Data: 2010-02-12 07:27:03
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 15:13:43 -0800, bradley.st napisał(a):

    > No nie wiem z ta dyrektywa. Numery kont w Europie sa rozne, nie bardzo
    > rozumiem dlaczego akurat Polska musi byc w czolowce tych z najdluzszymi.

    A ja się wcale nie dziwię i uważam, że bardzo dobrze zrobili od razu
    wdrażając maksymalną ilość cyfr. Ot chociażby pierwszy przykład z brzegu
    czyli adresy IP publiczne w internecie aktualnie mamy IPv4 (http://
    pl.wikipedia.org/wiki/IPv4) i też się wszystkim wydawało, że to jest
    kosmicznie duża licza, no i życie pokazało coś zupełnie innego i teraz
    co? Przymiarki do IPv6 czyli nowe koszta, których być może można było
    uniknąć.
    Wprowadzając długi nr banki mają więcej możliwości nadawania nr a
    jednocześnie bardzo duży zapas tych nr, więc nie muszą się martwić
    ewentualnym kombinowanie co dalej jak się pula zacznie kurczyć.
    A wpisywania, jeżeli nie da się skorzystać z opcji CRL+c CRL+v to jak się
    bierze po 4 numery do pary to idzie szybo i sprawnie i naprawdę jest się
    ciężko pomylić. A to że w UK są krótsze nr to się nie dziwię, bo przecież
    jeden z drugim by się zmęczył, albo po prostu nie dał rady tego ogarnąć ;)

    Xenocide