  • Data: 2010-02-12 08:44:02
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lut, 02:27, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Wprowadzając długi nr banki mają więcej możliwości nadawania nr a
    > jednocześnie bardzo duży zapas tych nr, więc nie muszą się martwić
    > ewentualnym kombinowanie co dalej jak się pula zacznie kurczyć.

    No to dluuugo nie beda musialy sie martwic - sadzac po numerach kont
    typu XX XXXX XXXX 0000 0000 XXXX XXXX
    albo YY YYYY YYYY 1111 0000 YYYY YYYY. Pytanie tylko - Co z wygoda
    klientow?

    Przy takim rozumowaniu nalezaloby wprowadzic dwudziestoszesciocyfrowe
    numery telefonow. "Na zapas". Zeby sie telekomunikacje nie musialy
    martwic.

    > A wpisywania, jeżeli nie da się skorzystać z opcji CRL+c CRL+v to jak się
    > bierze po 4 numery do pary to idzie szybo i sprawnie i naprawdę jest się
    > ciężko pomylić.

    Nie no, przynoszenia do oddzialu kolejnych zaswiadczen z kolejnymi
    pieczatkami tez idzie szybko i sprawnie. Czekanie na kuriera (bo
    przeciez trzeba sie wylegitymowac i podpisac na umowie!) tez idzie
    szybko i sprawnie. "Skladanie reklamacji" - bo pani w oddziale nie
    moze sama podjac decyzji o anulowaniu np. 3 zl oplaty naliczonej przez
    "system" - tez idzie szybko i sprawnie.

    Ja bym wolal w tym czasie pograc w golfa albo isc na piwo, no ale to
    rzecz gustu.

    > A to że w UK są krótsze nr to się nie dziwię, bo przecież
    > jeden z drugim by się zmęczył, albo po prostu nie dał rady tego ogarnąć ;)

    Chyba wszedzie sa krotsze, poza ta Malta. Czy to ma byc dowod na
    pracowitosc Narodu Polskiego i odpornosc na zmeczenie? ;)