  • Data: 2009-12-10 09:13:46
    Temat: Re: Amibrokerowskie alerty na E'mail ....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > u mnie jest też bez zakładki SSL.
    >
    > jako ciekawostkę ci podam w ciągu godziny po sygnale dostałem 1200 maili
    > !!!, tak celowo czekałem na wszytkie, żeby sprawdzić ile tego wyśle
    >
    > alert dzwiękowy też wali przez całą swieczkę.
    > Czy uporałeś się z tym, żeby alert pojawiał się tylko raz?

    Niestety u mnie też brak postępów w tym teamcie.

    P.S. Odnosnie ustawień "preferences/alerts" z jakiego serwera SMTP
    korzystasz, że emailer wysyła ci maile ?.

    Ja próbowałem na interii, onecie, o2 ale mniestety nic nie działa ....

    Przez jakiś czas udawało mi się wysyłać emailerem maile poprzez bramkę
    Plusnet (w polu "serwer smtp" wpisałem odczytany z Visual Route adres IP dla
    mojego maila) ale to też po jakimś czasie przestało działać .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/