  • Data: 2009-12-10 08:53:08
    Temat: Re: Amibrokerowskie alerty na E'mail ....
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > okienko:
    > http://www.amibroker.com/gifs/gmailalert.gif
    >
    > co by mozna wysyłac maile za pomoca SSL ?.
    > Ja takiego nie posiadam (wersja Ami 5.20).

    u mnie jest też bez zakładki SSL.

    jako ciekawostkę ci podam w ciągu godziny po sygnale dostałem 1200 maili
    !!!, tak celowo czekałem na wszytkie, żeby sprawdzić ile tego wyśle

    alert dzwiękowy też wali przez całą swieczkę.
    Czy uporałeś się z tym, żeby alert pojawiał się tylko raz?

    pozdrawiam
    RySZARd

    4674 (20091209) __________