eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAneks do umowy za 500zl za niespelnienie dodatkowego Celu umowy? › Re: Aneks do umowy za 500zl za niespelnienie dodatkowego Celu umowy?
    From: siatki <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Aneks do umowy za 500zl za niespelnienie dodatkowego Celu umowy?
    Date: Tue, 08 Sep 2009 15:57:36 +0200
    To: marek m <m...@g...com>

    marek m pisze:
    > Grupowicze,
    > mialem przeprowadzic remont za dodatkowa kwote dolaczona do kredytu
    > hipotecznego jako II transza. Kredyt jest w banku Millennium.
    > Dodatkowa kwota byla przeznaczona "na cel" - remont.
    >
    > Nie zrobilem remontu. Chca abym podpisal aneks do umowy. Skasuja ode
    > mnie pewnie 500 zl. Zastanawiam sie, czy to legalne. Nie spelnilem
    > celu - i co mi zrobia? Jak chca aneksow to moge zmienic bank.
    > Pieniadze chce przeciez oddac, dlaczego chca mnie jeszcze wpedzac w
    > koszty?
    >
    > Marek

    Akurat w Millenium tak jest. Wyciągają z klienta jak mogą. Ja miałem
    podobną sytuację. Chciałem zwiększyć kwotę już wypłaconego kredytu na
    remont. Sprawdzili zdolność, wydzwaniali do pracodawcy, wypełniałem
    wszystkie wnioski, opiekun mówił że wszystko jest OK, teraz tylko
    pozostaje pobrać pieniążki na wycenę i prowizję. Wycena wyszła nawet
    lepiej niż ja szacowałem, ale niestety podczas tego procesu zmieniły się
    warunki (a papierów podpisanych jeszcze nie miałem, bo czekałem na
    wycenę) i niestety podwyższenia jakiego się spodziewałem nie dostałem.
    Za to mogłem skorzystać z innej opcji, warunkiem której było tylko
    przewalutowanie całego kredytu i zwiększenie 3x oprocentowania.
    Oczywiście jak się nie zgodziłem to pieniążki przepadły, a żadne
    reklamacje nie zostały uwzględnione.

    Tak oto ten bank postępuje z klientami :) Od tego czasu omijam go
    bokiem, ale niestety kredyt nadal spłacam.