    From: "maniana" <g...@c...es>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Aresztowac go !
    Date: Sun, 25 Apr 2010 14:40:34 +0200

    Użytkownik <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hr1ab0$ard$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    -generalow-pilotow/1643865

> [...]
    > stwierdził, że na pokładzie nie było rzeczy tajnych (gdy przynajmniej
    > piloci
    > mieli książkę kodów a teraz media piszą o laptope gen. Gągora i telefonie
    > satelitarnym Lecha K.). Czy te rzeczy zostały chociaż przekazane stronie
    > polskiej?
    >
    > I rzecz która dziwiła mnie już w 2007 roku: Ja nie wiem dlaczego
    > psychiatra i
    > historyk sztuki jest szefem polskiego MON, z którym teraz Bronisław K.
    > będzie
    > konsultował obsadzenie szefa generalnego i szefa operacyjnego sił

    Dodam jeszcze jedno ważne pytanie:

    dlaczego do dzisiaj nie jest oficjalnie opublikowana fonoskopia tego
    słynnego filmiku ze strzałami w Smoleńsku?, choć istnieje - i przypominam -
    miała być opublikowany w ciągu 3 dni.

    *
    jest zbyt wiele pytań bez odpowiedzi. Sejmowa Komisja Śledcza pracująca
    jawnie i weryfikująca wszystkie pojawiające się informacje, oraz ustlenia ze
    śledztwa, to minimum przyzwoitości w tej sytuacji.