  • Data: 2011-09-23 16:05:54
    Temat: Re: Armagedon.
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    root wrote:

    > A jaja sobie robisz. Gracze z dxwignią biora udział w meczu. To nie to
    > samo co klasyczna bukmacherka. Ale Twoja wypowidź ładnie zabrzmiała. 1:0
    > dla Ciebie ;)

    Rozumiem, ze jesteś zdania, ze notowania kontraktów kreują cenę towarów
    bazowych. czyli rynek kontraktów na ropę robi 500$/baryłkę i po tej cenie
    rafinerie kupują ropę i udaje im się sprzedać paliwo na ryku lub zakłady
    chemiczne w oparciu o tę cenę produkują nawozy. Tak w/g ciebie kreowana jest
    cena na ropę? Czyli najpierw ci z lewarem ustala cenę złotego do euro a
    potem importerzy i eksporterzy w tych relacjach umieszczą swój towar na
    rynku? Jesteś zdania podobnie jak znani mi politycy, że handlujący na
    pochodnych ustalają cenę towarów bazowych? Tu się pięknie różnimy. Handel na
    pochodnych nie jest wstanie wykreować żadnej ceny, której by nie łyknął
    rynek realny. W/g mnie pochodne, jak to pochodne, idą za bazą. Ale w jak
    większości poglądów i w tym jestem tu odosobniony. Przecież to łatwe.
    Zakazać handlu pochodnymi i wszyscy są szczęśliwi i bogaci. Co wy za baranów
    wybieracie, że z taka prosta sprawa nie potrafią sobie poradzić.