  • Data: 2011-09-24 20:57:44
    Temat: Re: Armagedon.
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dokleiłbym buźke na końcu tej kamiennej twarzy, bo dosyć dużo ludzi cierpi
    > na aprozodię i zarobisz zjebke za te poglądy
    >
    > (ja dodaje, uwaga :)

    Nie, nie. Wszystko muszę odszczekać. root mi to tłumaczył. Przypomniałem
    sobie to na spacerze z psem. To jest tak. root dostaje 5000 na konto za
    fuchę. Widząc to bank udziela skippiemu 4500 kredytu na lodówkę. Skippy
    bierze pieniądze z banku i idzie do sklepu. Płaci za lodówkę. Teraz jest
    najważniejsze. Sprzedawca nie płaci swojemu dostawcy tylko wpłaca pieniądze
    do banku a ten, z tych pieniędzy, udziela kredytu na 4000 na pralkę. Nie na
    telewizor. Na pralkę będzie przy następnym obrocie. Sprzedawca telewizora
    nie płaci fabryce tylko wpłaca do banku, a ten daje kredyt 3600 na pralkę.
    Sprzedawca nie płaci fa.... i kółko się obraca, aż zostaje 50 na 1l
    wyborowej. Robią się z tego lekkie zatory płatnicze nie obserwowane w
    gospodarce. Tzn one są, te zatory, tylko reżymowa prasa o nich nic nie mówi
    bo jest opłacane przez te banki, rzecz jasna. Sprawa wyszła na jaw po
    publikacji filmu rysunkowego na youtube.com przez profesora ekonomi. Prawo o
    tym, że obowiązkowa rezerwa w gotówce to 10% wkładów politycy uchwalili
    wiele dziesiątków lat temu ale sprawa wyszła na jaw odkąd można publikować
    filmy rysunkowe na youtube.com. No właśnie stąd się bierze inflacja. A
    drożyzna po staremu ze spekulacji. Tu się nic nie zmienia od afery mięsnej.
    Kiedy w Polsce zabili człowieka za spekulacje mięsem na wielka skalę.
    Sprzedał od zaplecza 10 kg schabu b/k. Jednego spekulanta zabili ale wiadomo
    szatan się łatwo nie poddaje.