  • Data: 2011-09-24 22:18:16
    Temat: Re: Armagedon.
    Od: "skippy" <s...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:4e7e48a6$0$3499$65785112@news.neostrada.pl...

    > "skippy" <s...@t...moon> wrote in message

    >>> telewizor. Na pralkę będzie przy następnym obrocie. Sprzedawca
    >>> gospodarce. Tzn one są, te zatory, tylko reżymowa prasa o nich nic nie

    > Rozumiem że was to bawi :)
    > Szczerze, mi jest trochę mniej do śmiechu, szczególnie że drukowanie
    > wzbudza nieco konsternacji nie tylko u mnie. Ale ok, można zajmowac sie
    > keacją na pozimie banków komercyjnych i odwracać kota ogonem.
    >
    > george

    ?
    nikogo nic nie bawi, pewne rzeczy był złśliwie pisane na opak, jesli trzeba
    to się jakoś konkreniej doprecyzuję, bo taki stan rozmowy wprowadzi niezłe
    zamieszanie