    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Automatyczna spłata KK w citku.
    Date: Tue, 24 Oct 2023 12:00:31 +0200

    > Hmm, to jest właśnie (i tylko) w
    > '"usłufi i profil"/"automatyczna spłata karty".
    > Jak jest ustawione to jest tekst:
    > "Polecenie automatycznej spłaty karty kredytowej zostało już przez Ciebie
    ustawione. Aby je zmienić lub anulować, wybierz ,,Zarządzaj poleceniem automatycznej
    spłaty karty."

    Skąd normalny człowiek ma wiedzieć, że tu powinien widzieć czy jest
    ustawione, czy nie. Skoro wiem, że mam ustawione a tu nie widać to
    uznaję, że to jest miejsce do określenia jak chcę aby to było a nie
    informacja o tym jak to jest ustawione.

    Jak nie zapomnę to dziś wieczorem sprawdzimy z żoną jak to jest dla jej
    karty.

    > Nie ma nic o tym, JAK jest ustawione (żeby to zobaczyć
    > to trzeba przejść do kolejnej sekcji).

    No ja własnie założyłem, że to nie jest informacja o tym jak jest ustawione.

    > Hmm, no to wygląda, że masz tak samo wyłączone jak ja miałem.

    Tylko, że ja cały czas nie jestem pewien, czy na pewno tu jest
    informacja o tym jak jest ustawione, czy tylko formularz do wypełnienia.

    Wieczorem sprawdzę jak u żony i ich zapytam jak to sprawdzić.
    Ale od nich trudno jest się czegoś dowiedzieć. Wczoraj przy okazji
    zaglądania do tej KK sprawdziłem też co mi tam odpisali o ten przelew
    ekspresowy jak zapytałem czy jestem w stanie przed zatwierdzeniem
    wiedzieć czy pójdzie, czy nie.
    Się okazuje, że to jest tajemnica, której nie mogą mi zdradzić. Na
    dokładkę napisali, że to, że raz pójdzie na dane konto nie znaczy, że
    następnym razem pójdzie.
    Pierwszy raz w życiu chciałem skorzystać z przelewu natychmiastowego (od
    siebie do siebie tylko w innym banku) i mi się 'udało inaczej'.
    P.G.