eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAutomatyczna spłata KK w citku. › Re: Automatyczna spłata KK w citku.
  • Data: 2023-10-24 13:37:05
    Temat: Re: Automatyczna spłata KK w citku.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    wtorek, 24 października 2023 o 12:00:32 UTC+2 Piotr Gałka napisał(a):
    > W dniu 2023-10-23 o 22:24, Dawid Rutkowski pisze:
    > > Hmm, to jest właśnie (i tylko) w
    > > '"usłufi i profil"/"automatyczna spłata karty".
    > > Jak jest ustawione to jest tekst:
    > > "Polecenie automatycznej spłaty karty kredytowej zostało już przez Ciebie
    ustawione. Aby je zmienić lub anulować, wybierz ,,Zarządzaj poleceniem automatycznej
    spłaty karty."
    > Skąd normalny człowiek ma wiedzieć, że tu powinien widzieć czy jest
    > ustawione, czy nie. Skoro wiem, że mam ustawione a tu nie widać to
    > uznaję, że to jest miejsce do określenia jak chcę aby to było a nie
    > informacja o tym jak to jest ustawione.

    Hehe, "normalny". Ja tam "normalny" nie jestem, tyle że w 2% z prawej strony krzywej
    Gaussa ;>
    Nie wiesz, że ST banków to takie gry komputerowe?
    Może za mało grałeś - ja od małego na spectrum chowany, kochany sir Clive
    zrobił to cudo jak miałem 3 lata, a trafiło pod strzechę jak miałem może 5, to mam
    wprawę.

    > Jak nie zapomnę to dziś wieczorem sprawdzimy z żoną jak to jest dla jej
    > karty.

    Zapewne będzie tak samo i zapewne wszyscy tak mają.
    Pytanie tylko, czy to jedynie pokazuje, że automatyczna spłata jest nieustawiona,
    a tak naprawdę - w innym komputerze, z którego ten tworzący WWW nie może
    sczytać - jest ustawione, czy też naprawdę jest nieustawione.

    > > Nie ma nic o tym, JAK jest ustawione (żeby to zobaczyć
    > > to trzeba przejść do kolejnej sekcji).
    > No ja własnie założyłem, że to nie jest informacja o tym jak jest ustawione.

    A jaka jest podstawa do takiego założenia?
    Bo jest błędne jak mało co.

    > > Hmm, no to wygląda, że masz tak samo wyłączone jak ja miałem.
    > Tylko, że ja cały czas nie jestem pewien, czy na pewno tu jest
    > informacja o tym jak jest ustawione, czy tylko formularz do wypełnienia.

    No cóż, jak w grę pograłem i zapewniam - jak jest ustawione, to nie ma formularza.
    A jak jest formularz, to nie jest ustawione.

    > Wieczorem sprawdzę jak u żony i ich zapytam jak to sprawdzić.
    > Ale od nich trudno jest się czegoś dowiedzieć. Wczoraj przy okazji
    > zaglądania do tej KK sprawdziłem też co mi tam odpisali o ten przelew
    > ekspresowy jak zapytałem czy jestem w stanie przed zatwierdzeniem
    > wiedzieć czy pójdzie, czy nie.
    > Się okazuje, że to jest tajemnica, której nie mogą mi zdradzić. Na
    > dokładkę napisali, że to, że raz pójdzie na dane konto nie znaczy, że
    > następnym razem pójdzie.
    > Pierwszy raz w życiu chciałem skorzystać z przelewu natychmiastowego (od
    > siebie do siebie tylko w innym banku) i mi się 'udało inaczej'.

    No to napisz jeszcze raz i wspomnij o Rzeczniku Finansowym.
    citek jeszcze nie jest tak zły, choć właściwie to teraz wszystko równa w dół,
    najgorsze są infolinie - to już chyba totalny outsource'ing, choć jeszcze
    banki jaki taki poziom starają się trzymać, ale jak ostatnio zadzwoniła
    do mnie jakaś z GUS (a wcześniej nawet przysłali list, że będą dzwonić)
    to już chyba z totalnej łapanki, gorzej niż w kowicie...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1