    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 24 Oct 2023 04:37:05 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Automatyczna spłata KK w citku.
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 24 października 2023 o 12:00:32 UTC+2 Piotr Gałka napisał(a):
> [...]
    ustawione. Aby je zmienić lub anulować, wybierz ,,Zarządzaj poleceniem automatycznej
    spłaty karty."
    > Skąd normalny człowiek ma wiedzieć, że tu powinien widzieć czy jest
    > ustawione, czy nie. Skoro wiem, że mam ustawione a tu nie widać to
    > uznaję, że to jest miejsce do określenia jak chcę aby to było a nie
    > informacja o tym jak to jest ustawione.

    Hehe, "normalny". Ja tam "normalny" nie jestem, tyle że w 2% z prawej strony krzywej
    Gaussa ;>
    Nie wiesz, że ST banków to takie gry komputerowe?
    Może za mało grałeś - ja od małego na spectrum chowany, kochany sir Clive
    zrobił to cudo jak miałem 3 lata, a trafiło pod strzechę jak miałem może 5, to mam
    wprawę.

    > Jak nie zapomnę to dziś wieczorem sprawdzimy z żoną jak to jest dla jej
    > karty.

    Zapewne będzie tak samo i zapewne wszyscy tak mają.
    Pytanie tylko, czy to jedynie pokazuje, że automatyczna spłata jest nieustawiona,
    a tak naprawdę - w innym komputerze, z którego ten tworzący WWW nie może
    sczytać - jest ustawione, czy też naprawdę jest nieustawione.

    > No ja własnie założyłem, że to nie jest informacja o tym jak jest ustawione.

    A jaka jest podstawa do takiego założenia?
    Bo jest błędne jak mało co.

    > Tylko, że ja cały czas nie jestem pewien, czy na pewno tu jest
    > informacja o tym jak jest ustawione, czy tylko formularz do wypełnienia.

    No cóż, jak w grę pograłem i zapewniam - jak jest ustawione, to nie ma formularza.
    A jak jest formularz, to nie jest ustawione.

> [...]
    > Ale od nich trudno jest się czegoś dowiedzieć. Wczoraj przy okazji
    > zaglądania do tej KK sprawdziłem też co mi tam odpisali o ten przelew
    > ekspresowy jak zapytałem czy jestem w stanie przed zatwierdzeniem
    > wiedzieć czy pójdzie, czy nie.
    > Się okazuje, że to jest tajemnica, której nie mogą mi zdradzić. Na
    > dokładkę napisali, że to, że raz pójdzie na dane konto nie znaczy, że
    > następnym razem pójdzie.
    > Pierwszy raz w życiu chciałem skorzystać z przelewu natychmiastowego (od
    > siebie do siebie tylko w innym banku) i mi się 'udało inaczej'.

    No to napisz jeszcze raz i wspomnij o Rzeczniku Finansowym.
    citek jeszcze nie jest tak zły, choć właściwie to teraz wszystko równa w dół,
    najgorsze są infolinie - to już chyba totalny outsource'ing, choć jeszcze
    banki jaki taki poziom starają się trzymać, ale jak ostatnio zadzwoniła
    do mnie jakaś z GUS (a wcześniej nawet przysłali list, że będą dzwonić)
    to już chyba z totalnej łapanki, gorzej niż w kowicie...