    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Automatyczna spłata KK w citku.
    Date: Tue, 24 Oct 2023 14:18:25 +0200

    > A jaka jest podstawa do takiego założenia?

    Podstawy:
    - ustawiłem wieki temu i zawsze działało,
    - ostatnia spłata (niecałe 2 tygodnie temu) działała normalnie,
    - nie pamiętam, czy w ogóle widziałem, że mam to ustawione - może po
    prostu jak ustawiłem to dostałem to jakoś potwierdzone i tyle.

    Skoro nigdy tego nie sprawdzałem i w zasadzie nie mam podstaw
    podejrzewać, że coś się zmieniło (poza jedną informacją z p.b.b) i
    istnieje możliwość takiej interpretacji, która jest zgodna z
    dotychczasowym doświadczeniem to przyjmuję taką interpretację.

    Ale, ale..
    Ostatnio mi coś pisali, że mogę zawrzeć z nimi jakieś porozumienie co do
    KK. W wiadomościach jest, że w systemie gdzieś są jakieś dokumenty do
    zapoznania się i potwierdzenia kodem wysłanym sms-em. Ale żadnej
    wskazówki gdzie tego szukać w tej wiadomości nie ma. Jakoś nie natknąłem
    się nigdzie na te dokumenty i nie mam czasu ich poszukiwać. Nie
    spodziewam się jakiejś super nadzwyczajnej oferty więc i tak pewnie będę
    chciał pozostać przy tym co było - czyli nie spodziewam się abym był
    zainteresowany jakimiś porozumieniami więc po co szukać.
    Może to jest tak, że skoro nie zawarłem to oni resetują ustawienia karty
    na zasadzie "Bo tak."

    > Bo jest błędne jak mało co.

    Gdybym nie śledził p.b.b w ogóle bym tego nie sprawdzał. Miałbym jakiś
    powód podejrzewać, że automatyczna spłata, która zawsze działała jest
    wyłączona?
    Nie!
    Więc się trzymam założeń spójnych z dotychczasowym.

    > No cóż, jak w grę pograłem i zapewniam - jak jest ustawione, to nie ma formularza.
    > A jak jest formularz, to nie jest ustawione.

    Tego się dowiaduję dopiero dziś.
    Jaki procent klientów mających ustawioną automatyczną spłatę śledzi
    p.b.b. Według mnie oni muszą to jakoś sami rozwiązać.

    Logiczniejsze by było nie tracić czasu na pytanie i dopiero jak się nie
    spłaci to poświęcić czas na reklamację.
    Przecież zawsze działało i nigdy nie wyłączałem - specjalnie jak tam
    zajrzałem to się wycofywałem, aby nie było, że zaakceptowałem stan, gdy
    to jest wyłączone.
    Tylko, że jak oni mają w systemie ustawione, że jest wyłączone to
    powiedzą, że wyłączyłem.

    Ale na tej samej zasadzie jak zniknie im moja kasa z systemu to jej nie mam.
    No mimo wszystko banki chyba tak nie mogą funkcjonować. Muszą mieć jakiś
    ślad, że się samo spłacało i brak śladu, że to przestawiałem.

    > No to napisz jeszcze raz i wspomnij o Rzeczniku Finansowym.

    Nie che mi się.
    Mam znacznie ważniejsze rzeczy do zrobienia.
    P.G.