    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 24 Oct 2023 06:36:51 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Automatyczna spłata KK w citku.
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 24 października 2023 o 14:18:27 UTC+2 Piotr Gałka napisał(a):

> [...]
    > KK. W wiadomościach jest, że w systemie gdzieś są jakieś dokumenty do
    > zapoznania się i potwierdzenia kodem wysłanym sms-em. Ale żadnej
    > wskazówki gdzie tego szukać w tej wiadomości nie ma. Jakoś nie natknąłem
    > się nigdzie na te dokumenty i nie mam czasu ich poszukiwać. Nie
    > spodziewam się jakiejś super nadzwyczajnej oferty więc i tak pewnie będę
    > chciał pozostać przy tym co było - czyli nie spodziewam się abym był
    > zainteresowany jakimiś porozumieniami więc po co szukać.
    > Może to jest tak, że skoro nie zawarłem to oni resetują ustawienia karty

    Eee, do mnie chyba nic nie pisali.
    Ale te dokumenty i szukanie ich to jest jeszcze lepsza gra komputerowa.

    > Tego się dowiaduję dopiero dziś.
    > Jaki procent klientów mających ustawioną automatyczną spłatę śledzi
    > p.b.b. Według mnie oni muszą to jakoś sami rozwiązać.
    >
    > Logiczniejsze by było nie tracić czasu na pytanie i dopiero jak się nie
    > spłaci to poświęcić czas na reklamację.
    > Przecież zawsze działało i nigdy nie wyłączałem - specjalnie jak tam
    > zajrzałem to się wycofywałem, aby nie było, że zaakceptowałem stan, gdy
    > to jest wyłączone.
    > Tylko, że jak oni mają w systemie ustawione, że jest wyłączone to
    > powiedzą, że wyłączyłem.

    I na to mi wygląda z odpowiedzi, że oni mają tylko info o tym, że albo
    jest aktywne albo nie.
    Nie ma żadnego logu, kiedy zostało to włączone czy wyłączone.

    No i oczywiście wciąż jest możliwość braku synchronizacji między dwoma systemami.
    Ale z drugiej strony jak ponownie ustawiłem to się teraz pokazuje dobrze.
    Ale może być też tak, że pokazuje dobrze tylko ustawienia po jakiejś dacie.

    > Ale na tej samej zasadzie jak zniknie im moja kasa z systemu to jej nie mam.
    > No mimo wszystko banki chyba tak nie mogą funkcjonować. Muszą mieć jakiś
    > ślad, że się samo spłacało i brak śladu, że to przestawiałem.

    Hehe, w przedszkolu się mawiało "musi to na rusi, a w Polsce to jak kto chce".
    Właśnie mi odpisali, że "nie odnotowali WYŁĄCZENIA automatycznej spłaty KK",
    choć ja pytałem, czy odnotowali WŁĄCZENIE.
    No to zapytałem jeszcze raz - ciekawe, jak teraz głupa zerżną.

    I jeszcze napisali, że teraz jest dobrze, a jakby się znowu z*ało to mam zrobić
    printscreeny
    i niczego na nowo nie ustawiać, póki oni nie sprawdzą.
    Fajne rady, nie? ;>

    > Nie che mi się.
    > Mam znacznie ważniejsze rzeczy do zrobienia.

    Pewnie, ja też.
    Ale przez to kiedyś może zniknąć kasa.

    Więc żeby nie mnożyć bytów - u mnie wygląda to tak (zamiast "printscreenów"
    tekst z tych ekranów - chyba sobie damy radę jako weterami "trybu tekstowego" ;)

    Zaczynamy od wejścia w "usługi i profil" / "automatyczna spłąta karty kredytowej".

    Pokazuje się ekran, na środku są takie dwa nagłówki:

    "Wybierz polecenie automatycznej spłaty karty jako formę płatności" - podświetlony na
    niebiesko
    "Zarządzaj poleceniem automatycznej spłaty karty"

    Jeśli jest ustawiona automatyczna spłata, to przy podświetlonym na niebiesko
    "Wybierz polecenie automatycznej spłaty karty jako formę płatności"
    pojawia się tekst:
    "Polecenie automatycznej spłaty karty kredytowej zostało już przez Ciebie ustawione.
    Aby je zmienić lub anulować, wybierz ,,Zarządzaj poleceniem automatycznej spłaty
    karty."

    Jeśli automatyczna spłata NIE jest ustawiona, to jest formularz.

    Po kliknięciu w "Zarządzaj poleceniem automatycznej spłaty karty" - podświetli się na
    niebiesko - w sytuacji,
    gdy jest ustawiona automatyczna spłata, wyświetla się:

    "Szczegóły Twojego polecenia automatycznej spłaty karty
    Wybierz kartę, dla której chciałbyś anulować polecenie automatycznej spłaty karty"
    (tak, ANULOWAĆ) i jest pole wyboru karty.

    Po kliknięciu w "Dalej" pojawia się:
    "Szczegóły Twojego polecenia automatycznej spłaty karty

    Rachunek bieżący
    bieżący XXXXXX****

    Na
    Karta kredytowa
    Citibank(R) MasterCard(R) Platinum XXXX XXXX XXXX ****

    Wybrana wysokość miesięcznej spłaty

    Pełna kwota zadłużenia z ostatniego wyciągu"

    oraz "Chcę anulować to polecenie automatycznej spłaty karty" z radiobuttonem z lewej
    strony.

    Masz tak czy inaczej?