eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAwaria Bitomat.pl najprawdopodobniej zakonczona utrata srodkowRe: Awaria Bitomat.pl najprawdopodobniej zakonczona utrata srodkow
  • Data: 2011-08-03 08:24:45
    Temat: Re: Awaria Bitomat.pl najprawdopodobniej zakonczona utrata srodkow
    Od: bzdreg <b...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-03 10:08, MarekZ pisze:

    > Poczytałem jednak także trzy fora użytkowników tych bitcoin, o
    > transakcjach, o kopaniu itp. Jeżeli chodzi o fora to straszna
    > dzieciarnia. Po prostu potworna. Mój aktualny obraz tego bitcoin jest
    > taki, że sporo dzieciaków typu fanbojów linuksa, potraci na tym jakieś
    > kieszonkowe, a idea zostanie raczej skompromitowana. Zobaczymy.

    Podpiszę się :)

    Wykres notowań na bitomat.pl
    http://bitomat.pl/
    (bańka spekulacyjna rzędu 5:1)
    przywołuje "spółkę śmieciową do potęgi",
    a epizod opisany przez wątkotwórcę sugeruje celowy przekręt.
    Powściągliwość właścicieli serwisu tylko może potwierdzać czyjeś celowe
    działanie.
    Przytoczę jeszcze raz link do wstępnego artykułu, coby nie wsiąkł:
    http://niebezpiecznik.pl/post/awaria-bitomat-pl-pola
    cy-stracili-swoje-bitcoiny/

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.