  • Data: 2013-01-19 22:05:47
    Temat: Re: BFG a ewentualna plajta RP
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.01.2013 17:37, george pisze:

    > To ciekawe że domagasz sie przeprosin w sytuacji kiedy nazwałes mnie po
    > kolei analfabetą, kłamcą, manipulatem i idiotą w czasie gdy ja "śmiałem"
    > jedynie zasugerowac że być może oszczędzasz na emerturę w biletach
    > narodowego banku.

    Znowu manipulujesz. Ale mniejsza...

    > W systemie hard money owszem, złotem lub srebrem.

    LOL

    Będziesz dziubdział sztabki na piasek i ostrożnie odważał na
    aptekarskiej wadze, żeby resztę wypłacić, czy też pogodzisz sił
    zaokrąglaniem cen do np. dekagramów? ;->

    Ciekaw też jestem, jak będziesz sprawdzał czystość kruszców...

    Czy może mówisz o jakichś papierowych lub elektronicznych kwitach
    mających rzekomo jakieś pokrycie w złocie? Jeśli tak, to jesteś
    baaaaaaaaaaaaaardzo naiwny, zwłaszcza po niedawnych przygodach z Amber
    Gold :)

    > W systemie FIAT po translacji papierem.

    Znaczy się będziesz latał ze swoim złotem po kantorach, żeby je szybko
    na papier zamienić? (ze stratą)

    [ciach]

    > Czy jest jednak coś materialnego w czym swoje nadwyżki akumulujesz ?

    W normalnych walutach. Są najwygodniejsze, a w razie krachu i tak
    wszystko poleci na pysk, więc nie ma co kombinować z kłopotliwymi
    błyskotkami. Lepiej wydać na przyjemności lub zainwestować w coś, co ma
    praktyczne zastosowania.

    W trybie szykowania się na kataklizm wydałbym raczej pieniądze na
    agregat prądotwórczy (zaraz, to już mam...), zapas paliwa i
    długoterminowe awaryjne jedzenie. Oraz rewolwer lub dwa ;)