  • Data: 2013-01-19 22:18:58
    Temat: Re: BFG a ewentualna plajta RP
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.01.2013 17:27, Jarek Andrzejewski pisze:

    > zdaje się, że nie masz kontrargumentów wobec twierdzenia, że złoto
    > _jest_ dobrym sposobem zachowania (albo jak najmniejszej utraty)
    > wartości majątku w czasie.

    Mam, tylko twoja wybiórcza percepcja spowodowana wiarą w twojego żółtego
    bożka powoduje, że ich nie dostrzegasz.

    Podsumuję, może przypadkiem zauważysz:

    1. ceny złota ulegają cyklicznym zmianom
    2. ich wysoki poziom jest skutkiem nie tyle wysokiego zapotrzebowania i
    niewystarczającej podaży tego surowca ile tradycji - złoto jest cenne bo
    ludzie uważają je za cenne

    W sumie bardziej logicznym metalem lokacyjnym byłby uran - tyle że jego
    przechowywanie byłoby dość nielegalne... ale jak już przy tym jesteśmy
    czy nie przypominasz sobie przypadków, kiedy władzuchna delegalizowała
    posiadanie twojego ukochanego złota i je całkiem sprawnie konfiskowała?