  • Data: 2014-10-12 17:10:18
    Temat: Re: BGZ Optima - Przegina ze Spamem
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 12 Oct 2014 09:20:18 +0200, Pete napisał(a):

    > Na wstępie napiszę, że jestem klientam ING od wielu lat i też nigdy nie
    > miałem takiej sytuacji.

    Ja jestem klientem ING od 2008 roku.

    > Ale czytając co tu napisałeś i dopiero po screenshotach widać, że jest
    > nieco inaczej niż to opisałeś.
    >
    > A wynika z nich to, że zablokowałeś sobie dostęp do ING Online

    Jeśli komunikat taki jak na załączonym screenie wyświetla się już
    podczas *pierwszej* próby zalogowania, to chyba niemożliwym jest, żebym
    *sam sobie* dostęp zablokował - czyż nie?
    A jeśli nie ja zablokowałem dostęp, to kto?

    > i wymóg
    > akceptacji toip i regulaminu wymagany jest podczas odblokowywania konta
    > (cobyś np nie krzyczał, że za odblokowanie dostępu np skasowali prowizję).

    A faktycznie jest za odblokowanie dostępu pobierana prowizja?
    Bo jeśli tak, to już jest bardzo poważny argument za rezygnacją z usług
    tego banku!
    Zresztą gdyby faktycznie chodziło o opłatę za odblokowanie konta, to
    wystarczyłaby informacja o istnieniu takiej opłaty, a nie wymaganie od
    klienta deklaracji, że przeczytał i akceptuje treść ok. 40 stron
    regulaminów i cenników!
    Natomiast jeśli takiej opłaty nie ma, to trudno wymóg akceptacji
    regulaminów i cenników wytłumaczyć czymś innym, jak tylko chęcią
    przemycenia do nich jakichś niekorzystnych dla klienta zapisów w taki
    sposób, aby klient je zaakceptował, w ogóle nie zapoznając się z nimi.

    > Skoro Twoja żona miała to samo, to problem leży w klawiaturze ;)

    Z żoną mamy konta w wielu bankach i w żadnym z nich nie mamy problemów
    przy logowaniu, więc chyba problem nie leży ani po naszej stronie, ani
    po stronie naszej klawiatury.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof