eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBGZ Optima - Przegina ze SpamemRe: BGZ Optima - Przegina ze Spamem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!opal.futuro.pl!not-fo
    r-mail
    From: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGZ Optima - Przegina ze Spamem
    Date: Sun, 12 Oct 2014 17:10:18 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 42
    Message-ID: <m1e5ks$6lk$1@opal.futuro.pl>
    References: <m16214$bop$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <e...@4...com>
    <m19kod$s0q$1@opal.futuro.pl> <m1da3h$rgr$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.146.216
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1413126620 6836 81.219.146.216 (12 Oct 2014 15:10:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 12 Oct 2014 15:10:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:606068
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 12 Oct 2014 09:20:18 +0200, Pete napisał(a):

    > Na wstępie napiszę, że jestem klientam ING od wielu lat i też nigdy nie
    > miałem takiej sytuacji.

    Ja jestem klientem ING od 2008 roku.

    > Ale czytając co tu napisałeś i dopiero po screenshotach widać, że jest
    > nieco inaczej niż to opisałeś.
    >
    > A wynika z nich to, że zablokowałeś sobie dostęp do ING Online

    Jeśli komunikat taki jak na załączonym screenie wyświetla się już
    podczas *pierwszej* próby zalogowania, to chyba niemożliwym jest, żebym
    *sam sobie* dostęp zablokował - czyż nie?
    A jeśli nie ja zablokowałem dostęp, to kto?

    > i wymóg
    > akceptacji toip i regulaminu wymagany jest podczas odblokowywania konta
    > (cobyś np nie krzyczał, że za odblokowanie dostępu np skasowali prowizję).

    A faktycznie jest za odblokowanie dostępu pobierana prowizja?
    Bo jeśli tak, to już jest bardzo poważny argument za rezygnacją z usług
    tego banku!
    Zresztą gdyby faktycznie chodziło o opłatę za odblokowanie konta, to
    wystarczyłaby informacja o istnieniu takiej opłaty, a nie wymaganie od
    klienta deklaracji, że przeczytał i akceptuje treść ok. 40 stron
    regulaminów i cenników!
    Natomiast jeśli takiej opłaty nie ma, to trudno wymóg akceptacji
    regulaminów i cenników wytłumaczyć czymś innym, jak tylko chęcią
    przemycenia do nich jakichś niekorzystnych dla klienta zapisów w taki
    sposób, aby klient je zaakceptował, w ogóle nie zapoznając się z nimi.

    > Skoro Twoja żona miała to samo, to problem leży w klawiaturze ;)

    Z żoną mamy konta w wielu bankach i w żadnym z nich nie mamy problemów
    przy logowaniu, więc chyba problem nie leży ani po naszej stronie, ani
    po stronie naszej klawiatury.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1