  • Data: 2004-08-12 13:54:16
    Temat: Re: [BGŻ] Zmiany, zmiany, zmiany... [długie wyszło]
    Od: Marek <m...@w...INTERIA.i-to.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Grzexs dnia 2004-08-12 15:04 napisał(a) co następuje:

    > A tak mi się ten bank podobał!

    Mnie też :(

    Po raz pierwszy podpadli, jak zlikwidowali bankomat w Krakowie na
    Kalwaryjskiej. Drugi upadek to ta opłata za przelewy.

    > A czy chociaż przelewy wewnętrzne (np. na eskalację, albo na konto w
    > tym samym banku) będą bezpłatne?

    Wewnętrzne - tak, bezpłatne.

    Ja już szukam nowego głównego konta do przelewów, które:
    - będzie miało funkcjonalny interfejs WWW, działający pod systemem innym
    niż Windows
    - logowanie i zabezpieczenia lepsze niż Citi (tylko statyczne hasło),
    mBank/MultiBank (nie chcę zdefiniować "jednoklikowego" przelewu do TPSA
    - za duże ryzyko;-) ), Pekao (to, co dotyczy m/Multi + jedynie PIN
    4-cyfrowy podczas logowania, zamiast normalnego hasła)
    - będzie tanie ;-) w sensie przelewów oraz opłat miesięcznych (odpada BPH)
    - ważne: on-line'owość (kiedy Lukas i VW coś zmienią w tej kwestii? W VW
    działa ponoć tylko w jedną stronę: CA->VW)

    Zastanawiam się nad Inteligo (konto już mam, ale też złotówka za
    przelew) i nad Nordeą (0,40zł za przelew to nie tak drogo, a prowadzenie
    konta tylko 3zł. Jak jest z on-line'owością?). W Nordei 10 przelewów +
    opłata za konto daje 7zł, w BGŻ za to samo zapłaciłbym 15zł, w Inteligo
    ~11zł.

    Albo ręczne comiesięczne wklepywanie przelewów do TEPSY ;) w
    Multi/mBanku za ~5zł miesięcznie. Eh...

    --
    Marek
    "Nasi wrogowie są bardzo nowocześni i pomysłowi. I my także.