  • Data: 2012-09-04 01:29:04
    Temat: Re: BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę nazad?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "eisenberg" 4...@g...co

    > : Chodzi o płatności kartami w Żabce. Sam rozwijałeś ten wątek.

    > : Płaciłem debetówkami w sierpniu i czekam na rezultat. Będzie po

    > : zytywny, gdy albo nastąpi zniesienie opłaty za kartę,

    > Nie 'albo, albo', lecz 'lub'?

    : Słusznie - to koniunkcja a nie alternatywa

    Koniunkcja chyba też nie.

    > Opłaty za karty już pobrano -- jaki efekt?

    : W Citi opłaty nie pobrano,

    Myślałem o BGZ. Szkoda, że nikt (chyba nikt) nie wpadł na pomysł
    testowania tego w sierpniu. Można było wykonać 4 transakcje:

    () 3 na drobne kwoty
    () 1 na 300 żabek lub realek

    W oby wypadkach byłaby łapówka, ale uwzględnienie
    4 operacji skutkowałoby zmniejszeniem opłaty do 5 złych.

    : koszt - 0,99 zł prowizji od transakcji zamiast 5 opłaty
    : za kartę . W Avocado jeszcze nie wiem, pobierają 6-ego
    : (ale zdziwiłbym się gdyby pobrali)

    Szkoda, że nie ma odpowiedzi w sprawie Wiewiórkolandii.

    > -=-

    > Ponoć płacenie kartą w agencji PKO daje zły efekt.

    : Wnioskuję, że nieopłacalne.

    W BGZ powiedziano mi, że jakaś pani tak zapłaciła
    i transakcja nie została uznana za bezgotówkową.
    O Żabce -- nie wiadomo nic. Trzeba testować.

    Mam pytanie -- czy tego nie można zrobić w realu?
    Tam chyba też jest opłata rachunków.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'