  • Data: 2011-04-28 19:31:32
    Temat: Re: BGZ konto z podwyzka jakie warunki?
    Od: Simple Man <c...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-28 17:47, Stephen Wyszy pisze:
    > Jakis posiadacz tegoz konta moze potwierdzic slowa z dezinfolinii?

    Składasz zlecenie w banku, bank je przekazuje do pracodawcy i pracodawca
    nie może zrobić nic innego niż takie coś olać. W moim przypadku BGŻ
    przesłał skan zlecenia do kadr, po czym kadry zadzwoniły do mnie z
    informacją "jakaś pani z banku przysłała takie coś, skasować to czy co z
    tym zrobić?". Musiałem w pracy podać numer rachunku w BGŻ, bo dopiero na
    tej podstawie pracodawca przelewa wynagrodzenie. Natomiast BGŻ musi
    takie coś wysłać, bo tego wymaga regulamin banku.