  • Data: 2011-12-06 10:58:48
    Temat: Re: BGŻOptima Digipass PIN
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AS" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:jbjcbj$2pav$1@news2.ipartners.pl...

    > Znalazłem odpowiedź na to pytanie tutaj:
    > http://www.bgzoptima.pl/pomoc/digipass_demo/default.
    aspx

    Znalazłem opis digipassa na stronie producenta, ale mimo kilku pdf-ów nie
    znalazłem opisu zmiany PINu, ani opisu realizowanych algorytmów.
    Jedynie informacja, że toto posiada RTC. Więc kody do logowania mogą być
    generowane nie według sekwencji tylko według czasu.
    Zawsze mnie zastanawia jak to jest z rozjeżdżaniem się zegarów. Skoro
    generowany kod ważny 36s to by znaczyło, że bank musi rejestrować (na
    podstawie wpisywanych kodów) jaki jest stan zegara u każdego klienta.
    P.G.