  • Data: 2011-12-16 23:14:49
    Temat: Re: BGŻOptima - koniec (zakładania) jednodniowych
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    xbartx napisał(a):

    > Do 28.12.2011 r. jeżeli klient posiada aktywny Digipass może założyć taką
    > lokatę, która może ale nie musi odnawiać się sama automatycznie już bez
    > pomocy klienta i jego digipasu. Czym innym według mnie jest założenie
    > lokaty a czym innym jej automatyczne odnowienie. Owszem z punktu widzenia
    > czasu trwania lokaty to tak, każda jest zakładana na jeden dzień ale
    > jeżeli po 28.12.2011 r. będzie ją zakładał system a nie klient, to będzie
    > to działać dalej, dopóki klient nie zerwie takiej lokaty. Tak to sobie
    > bank wymyślił i nie można mieć chyba o to do niego zbyt wielkich
> [...]

    Gdyby tak wymyślił i podał od początku, nie byłoby żadnego problemu. Te
    zasady pojawiły się kilka dni temu. Wcześniej od początku podawano, że
    do końca kwietnia gwarantują oprocentowanie na lokatach JEDNODNIOWYCH,
    które de facto wkrótce przestaną istnieć. Nie będę mógł ich dalej
    likwidować i zakładać, zatem nie będą to już lokaty jednodniowe. Według
    mnie to jest zmiana (obiecanych!) zasad.