  • Data: 2010-06-26 06:09:26
    Temat: Re: BIK - co widzą banki?
    Od: "Pawel K." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wini napisał:

    > Widzą zapytania kredytowe - to na pewno

    czyli kazdorazowe sprawdzenie przez bank historii kredytowej w BIK jest
    rowniez rejestrowane i moze miec wplyw na decyzje kredytowa kolejnych
    bankow u ktorych chcialbym starac sie o kredyt?

    czy zapytania kredytowe obnizaja ocene punktowa?

    > Przy mojej uliczce jest 5 banków, pewnego popołudnia odwiedziłem wszystkie w
    > sprawie kredytu na ok 10 kpln (wg. mnie mam możliwości na powiedzmy 15 kpln)
    > wszystko ok do następnego dnia, okazało się, że już mam możliwości na 1 kpln
    > w 4 bankach, bo grecki bank już nadał moje zapytanie do bik I TO W BIK
    > WIDNIJE DO DZISIAJ (TO BYŁO 2 LATA TEMU).

    no to niezle.
    czy jest jakies sensowne wytlumaczenie tego faktu?
    ja skladalem wniosek w 3 bankach z decyzja odmowna wiec byc moze rowniez
    moja zdolnosc znacznie spadla :-/

    pozdrawiam
    pawel